Job 19 van 19


Report this listing

Solliciteren



Customer 1st line medewerker


Functie

Als Customer Service 1st line medewerker werk je in de Secure Technology Solutions dienst.

Je ontvangt en behandelt de aanvragen van de klanten zodoende bij te dragen tot een optimale dienstverlening conform de contractuele bepalingen.



  • Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor de klant: je beantwoordt telefonische oproepen;
  • je verwerkt tijdig en volgt de betreffende aanvragen op;
  • Indien nodig stel je creditnota's op;
  • Je zorgt dat je over actuele klantendossiers beschikt door de klantengegevens te beheren;
  • Je voert administratieve taken uit zoals cases klasseren, gegevens opzoeken in klantendossiers,...
  • Je houdt jezelf continu op de de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen binnen onze sector.

Jouw profiel

  • Je kan je goed uitdrukken in het Nederland, Frans en Engels en je wil deze talenkennis verder ontwikkelen
  • Je bent klantgericht, communicatief sterk en stressbestendig;
  • Je hebt de nodige discipline om de procedures strikt op te volgen;
  • Je werkt graag en vlot met een PC;
  • Je hebt een goede kennis van SAP, MS Office & ServiceNOW is een plus
  • Je bent flexibel opgesteld en ziet de voordelen van een flexibel uurrooster (07u-15u;   15u-  23u; 23u-07u & weekend: 07u-19u; 19u-07u); Parttime is mogelijk.
  • Je hebt bij voorkeur een rijbewijs B en een eigen voertuig (omwille van de flexibele uren)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

  • Een boeiende en zinvolle job met een dienstverlening aan de maatschappij;
  • Een gevarieerd takenpakket in een aangename werkomgeving (met aandacht voor ergonomie);
  • Een grondige opleiding en hands-on coaching tijdens je eerste maanden;
  • Een voltijds bediendecontract van onbepaalde duur
  • Plaats tewerkstelling: Vilvoorde
  • Details :
  • Een kickstart van jouw carrière met een interessant loon- en voordelenpakket :
    • Je krijgt een onbepaalde duur voltijds bediendencontract van 37 uur per week;
    • Aantrekkelijk salaris (bovengemiddeld voor dit type functie);
    • Extra premies (nachten en weekenden) ter compensatie van onregelmatige uren;
    • Maaltijdcheques van 8 euro per 8 gepresteerde uren;
    • 13e maand vakantiegeld ;
    • Mogelijkheid om je aan te sluiten bij een hospitalisatieverzekering (bijdrage volledig ten laste van de werknemer);
    • Doorgroeimogelijkheid binnen het team of de ploeg.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht